دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

تبلیغات در سایت ما

بهترین دانلود

چت باکس

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
پشتيباني آنلاين
پشتيباني آنلاين
آمار
آمار مطالب
  • کل مطالب : 199
  • کل نظرات : 14
  • آمار کاربران
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آمار بازدید
  • بازدید امروز : 8
  • بازدید دیروز : 2
  • ورودی امروز گوگل : 1
  • ورودی گوگل دیروز : 0
  • آي پي امروز : 3
  • آي پي ديروز : 1
  • بازدید هفته : 8
  • بازدید ماه : 95
  • بازدید سال : 4319
  • بازدید کلی : 61071
  • اطلاعات شما
  • آی پی : 3.138.174.95
  • مرورگر :
  • سیستم عامل :
  • امروز :
  • درباره ما
    بهترین دانلود
    به وبلاگ من خوش آمدید
    خبرنامه
    براي اطلاع از آپدیت شدن سایت در خبرنامه سایت عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



    امکانات جانبی

    تبلیغات

    منتظــــــــران مهـــــــــدی

    بزرگترین فروشگاه اینترتی

    دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

    جنگ داخلی در سرزمین بورگویا (Borgovia) پایان یافته اما آینده همچنان در هاله ای از ابهام قرار دارد و درست همانند گذشته، تاریک و شوم به نظر می رسد. شهر عجیب علم و تکنولوژی به موجب آزمایش های غریبی که با آنها عجین شده، در نابودی غم انگیزی به سر می برد و گوشه و کنار ویران شده اش به میدانی برای ستیز فرقه های شرور با یکدیگر تبدیل شده است. جنگ هایی که تنها برای کسب قدرت آغاز شده اند و جز بی خردی دلیل دیگری ندارند. گویی سرزمین بورگویا رو به پایانی آشفته گام بر می دارد و به روزهای آخر خود نزدیک می شود. پیشگویی ها نیز کاملاً همگام با این رویدادها حرکت می کنند و خبر از پایانی تاریک می دهند، امری که شاید وقوعش چندان هم غیرمحتمل نباشد. امواجی از بلاهای طبیعی این سرزمین خسته را در بر گرفته و پس لرزه های شومش با مخلوقی اسرار آمیز پیوند دارد. شیطانی شرور که از هم پیمانان سابق نیروهای تاریکی است و می رود تا تمام بورگویا را همچون اژدهایی گرسنه در خود ببلعد. تمام این آشفتگی ها نشان از یک اتفاق دارند: بازگشت ون هلسینگ. آری … او به عنوان یگانه ناجی بورگویا باز هم باید ساز و برگش را روی دوش خود بگذارد و بار دیگر برای نجات شهر و دیارش پیشقدم شود. اما این بار اوضاع کمی متفاوت است. او اکنون برای از بین بردن خطرناک ترین هیولایی که ساکنین بورگویا در تمام طول تاریخ خود با آن مواجه بوده اند پا به مهلکه می گذارد و این بار موضوع فقط نجات شهر نیست. این بار رویارویی پایانی ون هلسینگ، بیش از هر زمان دیگری جنبه های شخصی دارد و او برای رسیدن به هدفش حاضر به انجام هرکاری است. حتی اگر این کار، او را با تاریک ترین اسرار نهفته در لایه های زیرین شکل گیری بورگویای نوین روبرو سازد. حقیقتی که شاید تلخ باشد و شاید ترسناک. در هر صورت این پایان دنیاست و آخرین رویارویی خونین ون هلسینگ با دشمنانش.

    The Incredible Adventures of Van Helsing III PC-CODEX

    |آپدیت UPDATE.1.40cHotfix3-CPY به پست اضافه شد|

     

    The Incredible Adventures of Van Helsing III pc cover small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

     

     

    این روزها ترتیب دادن یک سه گانه یا تریلوژی یکی از محبوب ترین و امتحان پس داده ترین راه ها برای بازگو کردن داستانی جذاب و درگیرکننده در دنیای سرگرمی محسوب می شود. این ویژگی در سبک فانتزی و علمی-تخیلی بسیار کاربرد دارد و پیشینه ی آن حتی به دوران بسیار قدیم و زمانی باز می گردد که هیچ خبری از سینما یا بازی های کامپیوتری نبود و این مسئله تنها در ادبیات و شعر نمود داشت. با این حال نمونه های ملموس و شناخته شده تر سه گانه ها، خصوصاً برای علاقمندان به بازی های کامپیوتری، بیشتر در قرن بیستم میلادی شکل گرفتند که بطور مثال می توان به آثاری نظیر جنگ ستارگان، ایندیانا جونز و ارباب حلقه ها در دنیای سینما و عناوینی نظیر Mass Effect، Gears of War و Fable در دنیای بازی های کامپیوتری اشاره کرد. در این میان اعضای NeocoreGames یعنی سازندگان سری ماجراجویی های باور نکردنی ون هلسینگ نیز به دلیل واقف بودن بر ذات جذاب ساختار سه گانه ها، تصمیم به استفاده از همین شیوه برای روایت داستان بازی شان گرفتند. البته از ابتدا قرار نبود بازی ون هلسینگ به صورت سه گانه ساخته شود و در آغاز کار، سازندگان بازی برنامه های متفاوتی برای تولید اثرشان در ذهن داشتند. آنها قصد داشتند یک بازی نقش آفرینی با ساختاری محکم و داستانی درگیرکننده برای علاقمندان حرفه ای، قدیمی و سرسخت این سبک بسازند. علاقمندانی که دیگر در سنین نوجوانی به سر نمی بردند و از همین رو وقت و فرصت چندانی برای از سرگذراندن یک گیم پلی صد ساعته یا بیشتر در اختیار نداشتند. بنابراین آنها تصمیم گرفتند که بازی جدیدشان حداکثر چیزی مابین ۸ تا ۱۰ ساعت گیم پلی مفید داشته باشد تا علاوه بر نقش آفرینی بازهای قدیمی، بازیبازان جدید و راحت پسندتر نیز بتوانند با ساختار آن کنار بیایند و آن را پس نزنند. البته برای خوش آمد ذائقه ی بازیبازان جدید لازم بود که ساختار بازی نیز کمی از ویژگی های کلاسیک سبک نقش آفرینی فاصله گرفته و تا حدودی شبیه به دیابلو کلون های مدرن شود. از آنجا که اعضای نیوکور گیم بیشتر ترجیح می دادند به جای تحمیل سلایق خود بر بازیبازان، نظرات و پیشنهادات آنها را در اثر دردست ساختشان عملی کنند، رویه ای پویا و دوجانبه را در فرآیند ساخت ون هلسینگ در پیش گرفتند تا توسط آن بتوانند به مهم ترین هدفشان که همان جلب نظر مخاطبان خود بود دست یابند. به این ترتیب آنها سعی می کردند نظرات و پیشنهادات علاقمندان این اثر را توسط بازخوردهایی که دریافت می شد، تا حد ممکن در دل بازی در دست تولیدشان اعمال کنند. آنها برای شروع کار تصمیم به استفاده از نام شخصیت مشهور داستان های خون آشامی یعنی ون هلسینگ گرفتند و در این راه توجه ویژه ای به کتاب دراکولا اثر جاودانه ی برام استوکر داشتند. بازی در ابتدا قرار بود تنها یک شخصیت اصلی به عنوان قهرمان داستان داشته باشد که این قهرمان توسط شخصیت فرعی محکم و تاثیرگذاری در طول بازی همراهی می شد. همچنین در نسخه ی ابتدایی ون هلسینگ هیچ خبری از مد آنلاین یا دیگر مدها جانبی نبود و قرار بود بازی تنها بر اساس بخش داستانی ساخته شود و بر مُد تک نفره تمرکز داشته باشد. با مشخص شدن ویژگی های ابتدایی بازی، سازندگان برای طراحی قهرمان داستان یا همان ون هلسینگ به سراغ یک مانگای ژاپنی رفتتند و اساساً سیمای ظاهری بازی و شکل و شمایل شخصیت های داستان در ابتدای تولید قرار بود شبیه عناوین نقش آفرینی ژاپنی باشد.

     

    مدل ابتدایی و مانگا گونه ی شخصیت اصلی بازی یعنی ون هلسینگ

     با این حال روند باز و دو جانبه ای که سازندگان برای طراحی و ساخت این اثر در پیش گرفته بودند موجب شد تا برخی ایده ها به تدریج تغییر کند و ساختار کلی بازی در طی فرآیند تولید کم و بیش عوض شود. به این ترتیب تمرکز این اثر بر بخش تک نفره کاملاً از بین رفت و در عوض مد آنلاین و حالت همکاری چند نفره نیز به آن اضافه شد. خصوصیتی که خود به خود، کم رنگ شدن ویژگی های فردی شخصیت اصلی بازی را به همراه داشت و از همین رو طراحان این اثر تصمیم به استفاده از کلاس های مختلف به جای طراحی یک شخصیت واحد گرفتند. علاوه بر آن سبک هنری خاص و مانگا گونه ی بازی نیز به کل برچیده شد و سازندگان تصمیم گرفتند از ساختار رئال تری برای شکل دادن جنبه های بصری اثرشان بهره بگیرند. خصوصیتی که مطمئناً با ذائقه ی بازیبازان غربی سازگاری بیشتری داشت.

    منبع توضیحات: وبسایت مجله سخت افزار

     

    حداقل سیستم مورد نیاز:

    OS: Windows XP, Windows Vista, Windows 7, Windows 8
    Processor: Dual Core CPU 2.0 GHz
    Memory: 1 GB RAM
    Graphics: Nvidia 8800 GT, Intel HD4000 or AMD HD3850
    DirectX: Version 9.0c
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 20 GB available space
    Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

     

    سیستم پیشنهادی:

    OS: Windows XP, Vista, Windows 7, Windows 8
    Processor: Quad Core CPU 2.0 GHz
    Memory: 2 GB RAM
    Graphics: Nvidia 275 GTX or AMD HD5770
    DirectX: Version 9.0c
    Network: Broadband Internet connection
    Hard Drive: 20 GB available space
    Sound Card: DirectX 9.0c compatible sound card

     

    The Incredible Adventures of Van Helsing III screenshots 01 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC The Incredible Adventures of Van Helsing III screenshots 02 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

    The Incredible Adventures of Van Helsing III screenshots 03 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC The Incredible Adventures of Van Helsing III screenshots 04 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

    The Incredible Adventures of Van Helsing III screenshots 05 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC The Incredible Adventures of Van Helsing III screenshots 06 small دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC

     

    source دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC توضیحات نصب: پس از دانلود و اکسترکت کردن پارت ها ، دقت داشته باشید که آنتی ویروس شما غیر فعال باشد. حال فایل ISO بدست آمده را حتما با نرم افزار Daemon Tools اجرا نمایید و به نصب بازی بپردازید. پس از اتمام نصب بازی ، تمامی فایل های موجود در پوشه CODEX را در محل نصب بازی جایگزین نمایید. روش نصب و فایل های فشرده تست شده و سالم می باشند. تیم دانلودها امیدوار است از این بازی فوق العاده زیبا نهایت لذت را ببرید.

     

    caution دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC توجه: از این پس ، فایل های فشرده با حجمی بیش از ۱۰۰ مگابایت دارای ۵% ریکاوری هستند. این ویژگی باعث می شود تا مشکل در اکسترکت کردن فایل ها ، کاملا به صفر برسد. برای استفاده از این ویژگی ، اگر فایلی را دانلود کردید و با مشکل اکسترکت مواجه شدید ، نرم افزار Winrar را اجرا نموده ، به محلی که فایل های فشرده را دانلود کرده اید مراجعه کنید ، و تمامی پارت ها را انتخاب کرده و گزینه Repair که در قسمت بالایی نرم افزار موجود هست را بزنید. سپس محلی مناسب برای ذخیره سازی آن ها انتخاب کنید. پس از اتمام کار ، به محلی که برای ذخیره سازی انتخاب کردید مراجعه نموده و با آن فایل ها به اکسترکت بپردازید.

     

    =========================================

    DLCs and Updates

     

    download دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC - دانلود آپدیت Update.v1.40cHotfix3-CPY بازی

    download دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC - دانلود آپدیت Update.v1.0.3-CODEX بازی

     

    =========================================

    CODEX Release

     

    download دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC دانلود به صورت پارت های ۵گیگابایتی از سرور تیزفایل:

    دانلود پارت ۱ :   Tizfile

    دانلود پارت ۲ :   Tizfile

    دانلود پارت ۳ :   Tizfile

     

    =========================================

     

    download دانلود بازی The Incredible Adventures of Van Helsing III برای PC دانلود به صورت پارت های ۱گیگابایتی:

    دانلود پارت ۱ :   Direct Link

    دانلود پارت ۲ :   Direct Link

    دانلود پارت ۳ :   Direct Link

    دانلود پارت ۴ :   Direct Link

    دانلود پارت ۵ :   Direct Link

    دانلود پارت ۶ :   Direct Link

    دانلود پارت ۷ :   Direct Link

    دانلود پارت ۸ :   Direct Link

    دانلود پارت ۹ :   Direct Link

    دانلود پارت ۱۰ : Direct Link

    دانلود پارت ۱۱ : Direct Link

    دانلود پارت ۱۲ : Direct Link

     


    مشخصات
    نام فیلمFast And Furious
    ژانراکشن
    سال انتشار2015
    مدت فیلم2 ساعت
    حجم1.5GB
    کیفیت1080P Full HD
    دوبله شده
    فایل زیرنویس

    مطالب مرتبط

    بخش نظرات این مطلب


    برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

    نام
    آدرس ایمیل
    وب سایت/بلاگ
    :) :( ;) :D
    ;)) :X :? :P
    :* =(( :O };-
    :B /:) =DD :S
    -) :-(( :-| :-))
    نظر خصوصی

     کد را وارد نمایید:

    آپلود عکس دلخواه:







    تبلیغات
    نویسندگان
    ورود کاربران
    نام کاربری
    رمز عبور

    » رمز عبور را فراموش کردم ؟
    عضويت سريع
    نام کاربری
    رمز عبور
    تکرار رمز
    ایمیل
    کد تصویری
    تبادل لینک هوشمند

      تبادل لینک هوشمند

      برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان بهترین دانلود و آدرس minitoonss.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






    آخرین نظرات کاربران
    تمنا - چطوری یا نه؟ - 1394/10/2
    لیدا - مگا لینک یکی از بهترین پیج های تبادل لینک در ایران با رتبه بسیار عالی در گوگل از شما برای تبادل لینک دعوت به عمل می آورد. - 1394/9/29
    نینجا - very good - 1394/9/27
    متین - سلام
    میبینم که مشتری رو هوا میزنی
    ولی به هر حال بنرتو چون ساده بود از چترومشون برداشتن
    یکم حرفه ای تر کار کن سهیل
    اینو من براشون زدم
    http://uupload.ir/files/f8zc_eeee.jpg
    پاسخ:سلام هههههه هههه توی چت ورم ها زیاد نگرد من حرفه ایی رایگان کار نمیکنم اینو بدونه چون اگه ما حرفه ایی بزنیم نمیتونی ببنی - 1394/9/26
    محمد - دوباره سلام . انشالا که حال شما (مدیرمحترم) خوب هست؟؟
    راستش من واقعا دوست دارم که شما نامی از سایت های من در وبلاگ قشنگتون منتشرکنید(منو لینک کنید) و افراد بیشتری بتوانند با سایت من اشنا شوند.
    میدونم با کمال پررویی دارم درخواست کمک بزرگی ازتون میکنم ولی صمیمانه خواستار این هستم که لطف کنید من را لینک کنید.
    البه من هم برای جبران لطفتون شما را لینک میکنم.
    لطفا این سایتم را ( http://mag-iran.com/ ) با کلمه : دانلود مقاله و این سایت را (http://www.getpaper.ir/ ) با کلمه : دانلود پایان نامه لینک کنید.
    من هم شما را در یکی از سایت های بزرگ و عمر دارم (http://pdfarticle.net/ ) با افتخار لینک میکنم.
    فقط حتما بگید با چه کلمه ای شما را لینک کنم؟؟
    منت میزارید اگربا درخواست بنده موافقت بفرمایید.
    امری بود در خدمتم.
    محمد ابراهیمی
    09366839972
    - 1394/7/23
    hanieh - سلام . عاللللللللللیییییییییییییییییی یییییه

    پاسخ:سلام ممنونم - 1394/7/8
    links-exchange.lxb.ir - سلام
    اینم آدرس وبم...
    منو با نام :links-exchange.lxb.ir
    و آدرس : http://links-exchange.lxb.ir
    لینک کن.
    ممنون - 1394/7/8
    نوید - عالیه بچه ها
    پاسخ:چاکرتم - 1394/6/28
    نوید - عالی بود عالی عالی دانلود نکنین ضرر کردین
    پاسخ:سلام ممنونم برادر - 1394/6/27
    سهیل - سلام مرسی خوب بود اما دیوار ها اصلا خوب نیست
    پاسخ:سلام خواهش نظر من نبوده به بابت دیوار نظر سوپرسیل بوده - 1394/6/27/minitoon
    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    عنوان آگهی شما

    توضیحات آگهی در حدود 2 خط. ماهینه فقط 10 هزار تومان

    به بهترین دانلود امتیاز دهید